Måndag.

2013-04-08 / 20:35:41 Vardag Kommentarer 0

Måndag, påsk & påsklov över och det har varit dags att återgå till vardagen igen.

Jag har tagit min sista penicillintablett, lite hostmedicin och krupit ner i soffan framför "En stark resa - igen". Alltså Boris, varför släppte du ut dom ur varuhuset? En kurs i grundläggande engelska kanske skulle uppmuntras i present till kommande födelsedag/jul?

Det mesta är förberett inför morgondagen, sonen har gjort läxorna till onsdag och dottern sover. Mannen tog och återställde köket efter middagen och jag ska passa på att vila för i morgon blir det tungt. Så nu ska jag köra på mitt vanliga och "råka" somna på soffan.

Hittade ännu en vårblomma idag när vi tog en liten promenad. Nattemperaturen verkar vara på väg uppåt också. Tänk sen när man slipper klä på sig så tjockt.

Ska damma av systemkameran till nästa vecka och håller till dess tummarna på att våren anlänt på riktigt!






Innan du kommenterar:
Alla kommentarer granskas innan publicering

Kommentarer

Tack för kommentaren!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback