Nytt till nya lägenheten

2015-02-19 / 21:29:01 Vardag Kommentarer 0

Nytt kök och i samband med den här flytten har vi faktiskt handlat en del nytt. Ganska mycket nytt ö.h.t. till lägenheten men just köket är det nog mest. 
 
Nytt köksbord och nya stolar
Det vi har nu är mycket större och det blir alldeles "för mycket" i ett fyrkantigt kök.
 
Stolsdynor till stolarna
 
 
Hissgardiner i ett mönster som jag inte trodde skulle komma innanför min tröskel innan. 
Dock så tror vi att de passar helbra tillsammans med grå köksluckor och svartgrå bänkskivor. 
Väggarna är vita.
 
 
Öht så har vi köpt en massa lampor i olika höjder till alla rummen. 
Några vita och några grå. 
 
 
I vardagsrummet är det numera fönster på två ställen. I 3an var det bara en kortvägg med fönster, i 4an är det kortväggen med fönster och ett på väggen mitt emot också. Dessa gardinerna blev det in dit. 
 
 
Och till sovrummet fick det bli dessa. Antagligen blir det ljusgrå väggar där inne, vi har inte riktigt bestämt oss.
 
 
Krukor i massvis har vi också köpt, mörkgrå och vita. Såg nu att de sänkt priset med 75% så det kan ju vara bud på att köpa upp en laddning till nu när Snöbollen är och klättrar överallt. 
 
 
Barnen har vi köpt nya skrivbord till. Sonen ville ha ett längre så han slipper flytta på datorn så fort han ska göra något vid skrivbordet och dottern behövde ett nytt så de fick välja vilka de ville ha. 
 
 
Lite smått och gott från IKEA blev det ju också såklart. Vi kom därifrån med en hel del. Dock så minns jag nog bara en bråkdel av det för allting packades ner i kartonger direkt. 
Den här underbara lampan fick jag av min bror. Jag fullkomligt älskar den och
den kommer göra sig så bra i sovrummet!





Innan du kommenterar:
Alla kommentarer granskas innan publicering

Kommentarer

Tack för kommentaren!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback