Smygstart på Odla 2014

2013-12-13 / 20:28:34 Trädgård Kommentarer 1

Odla är ett av mina stora intressen. Innan bloggade jag väldigt mycket om just odlandet, men övergick i år mer till Instagram istället. Ska försöka ha igång bloggen lite mer kommande år (eller kommande tid öht), men gillar inte blogg.se's app och att dra igång datorn är inte alltid prio ett. Men vi får se hur det går iaf.
 
Nu i veckan så fick det lilla drivhuset och en del småkrukor komma fram för att diskas. I januari sår jag chili/paprika (vilka sorter är jag inte helt klar över än), men först måste jag finna plats till växtbelysningen och hitta någonstans att ha krukorna.
 
 





Innan du kommenterar:
Alla kommentarer granskas innan publicering

Kommentarer
♥ Sojka ♥

sv:Ja det får man verkligen hoppas men vad man har hört så verkar det ju inte så. :(

2013-12-15 22:17:09
http://sojka.nu

Tack för kommentaren!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback