Frörea på Blomsterlandet

2013-03-14 / 14:15:01 Trädgård Kommentarer 0

Kom in på Blomsterlandet och såg de stora lapparna med "50% rea på fröerna för medlemmar" och det kliade så hemskt i fingrarna på mig. Medlem i Green Room är jag redan så det är ju inga problem, inte heller några problem att snabbregga sig (man säger bara personnumret om man inte har kortet på sig/fått hem det än) och sen gå och shoppa loss på fröer heller, det stora problemet är ju den lilla balkongen. Jag är redan översållad med fröer och plantor och jag har verkligen inte mer plats. Egentligen. En plocksallat, Tomatillo och chilisorten Jamaican Bell fick dock följa med hem, trots bristen på plats. I värsta fall sållar jag bort någon av de höga tomatplantorna...eller något. Den där hyllan jag sa till maken att jag inte alls behövde, den behöver jag nog ganska rejält. Och den där bänken också.






Innan du kommenterar:
Alla kommentarer granskas innan publicering

Kommentarer

Tack för kommentaren!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback