Byta bloggdesign

2013-05-22 / 09:11:46 Kommentarer 0

Ska se om jag under de närmsta dagarna kan byta ut designen och upplägget helt och hållet på bloggen. Det är lite som det stora behovet jag har av att möblera om här hemma, förnya och byta ut. Tycker inte om typsnittet ö.h.t men hittar inte heller något som känns helt rätt. Vill ha allting lagom stort, ljusa färger och organiserat. Allt ska gärna synas när man går in via mobilen, för när jag surfar via Iphonen så försvinner flera ikoner på bloggen. Hur lång tid det här kommer ta kan vara allt mellan någon dag och...aldrig. Tålamod med sånt här är inte min starka sida alls.





Innan du kommenterar:
Alla kommentarer granskas innan publicering

Kommentarer

Tack för kommentaren!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback