Pulkaåk, 2a advent & kärlek

2012-12-09 / 23:22:00 Vardag Kommentarer 0

Morgonen startade lite senare än vad jag hade tänkt, men det löste sig det med och jag hann med allting som skulle fixas.
 
Linda och Felicia kom runt 12 och barnen blev så himla glada, försvann in på rummet och lekte och kom ut lagom till fika och film. Efter en timme eller något så tog vi pulkorna med oss och gick ut. Kallt och dant, men barnen älskade det! Bort till stora backen vid ängen så de kunde åka en stund och sen hem. Och väl hemma blev det lite fika till innan det var dags för dem att bege sig hemåt och jag skulle kicka igång måstena här hemma. En perfekt dag på alla sätt och vis.
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till barnprogrammen så tände vi andra ljuset i adventssljusstaken. Barnen tycker det är lika mysigt varje gång vi kryper ner i soffan, tänder ljus och kollar på barnprogrammen tillsammans eller sitter och läser. Mina älskade barn. En jul utan mina älskade barn är ingen jul - alls! ♥





Innan du kommenterar:
Alla kommentarer granskas innan publicering

Kommentarer

Tack för kommentaren!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback