Årets andra sådd står barnen för

2013-01-10 / 17:54:00 Trädgård Kommentarer 0

Årets andra sådd här hemma står barnen för, i köksfönstret står nu en liten kruka med fröer som förhoppningsvis ska bli smörgåskrasse. Får se om de tycker det är godare det här året, om inte annat tycker de att det är kul att så och kolla på när det växer. Jag har suttit på Tradera och kikat, så mycket olika sorters fröer som jag så gärna skulle vilja ha. Har lagt några i minneslistan som jag har bevakning på, fall i fall jag ändrar mig och känner att det finns 1 mm ledig yta i djunglen. Passade på att möblera om och göra i ordning på balkongen idag och det blev så himla mycket mer plats och framförallt så ser det mycket bättre ut än vad det gjorde tidigare. I morgon hoppas jag att alla mina fröer från Natta ska dimpa ner i brevlådan, hoppas de hinner fram innan helgen. Det hade varit intressant att se vad Frölistan hade blivit uppdaterad med!
 





Innan du kommenterar:
Alla kommentarer granskas innan publicering

Kommentarer

Tack för kommentaren!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback